Natt

Ja nu är jag påväg i säng och i morgon blire att påskpynta lite, Eriks familj firar inte påsk eller vad man ska säga, det är ju inte så att vi gör det hemma heller men vi påskpyntar och hela familjen kommer hem en av dagar och äter middag med lite påskmidda inslag tillsammans, jag kan ärligt säga att jag får påskägg fortfarande och dom senaste åren har mamma till och med gömt äggen:P Ja men då längtar man lite hem eftersom att jag älskar påsken och alla färger.. Men här hos erik så är det inget sånt, så jag tog saken i egna händer och handlade in lite saker idag=) Får nog inte pynta utanför Eriks rum, men lite påsk måste man fasen ha=)

Så det blir morgondagens jobb och sen på afton drar vi till Boooba och ser på hockey=) Hoppas på vinst för det vore så jävla skönt. Men ärligt så jag tror jag inte det men men, hoppas kan man alltid göra=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0