Natt

Först så ska jag bara börja med att skriva att mitt onsdags inlägg skrev jag på tisdag, har inte riktigt bara koll på dagarna.

Men sen så jag vet inte..jag brukar ta ut lite ilska på bloggen. Vilket är både bra och dåligt eftersom att om jag då är förbannad över nått så säger jag inte alltid det, men ibland är jag så arg att det är bra att jag tar ut det på bloggen för jag kan bli riktigt jävla förbannad!! Förra veckan och den här har inte varit den bästa, fått pikar och dissad av någon nära och sen så hörde jag en sak på jobbet som jag verkligen hoppas att det inte är sant, det var en sak som en person sa och jag vet inte om jag tog det fel men ja..om den här har sagt det så ja jävlar vad arg jag blir då..skulle inte kännas bra..
Och det e lite annat små skit som har hänt mycket i veckan så jag är så arg, ledsen och besviken över allt!!!
Och jag trodde inte att det skulle komma från just dom människorna..
Jag ger alltid alla människor samma chans och gör man nå skit så tappar jag lite respekt för dom men det går alltid att jobba upp. men respekt är något stort för mig och att man är allmänt snäll och trevlig..Att människor är olika och vi alla inte tycker och tänker olika fine det tycker jag bara är bra. Men man kan ändå vara TREVLIG!

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0