Onsdag

Gårdagen blev lite speciell men vi kan då vara glada över att AIK vann=) Inte helt fel!!

Idag så mår jag inte kanoners men det är bara att köra på idag. Har gjort bort lite som ska göras idag, nu har jag bara kvar att skotta, tvätta, dammsuga, ordna med papper, och plocka undan lite...JIPPI eller??
Sen har jag en förkylning som inte vill ge sig och det är så surt för igår mådde jag bättre än idag, huvudet och halsen mår piss idag och jag hostar som en idiot!


På söndag kommer den här pajken och sover över, kommer nog att gå jätte bra=)
Han får försöka fjäska in sig hos Kelly, än så länge tycker hon att han är en lillpajk och han tycker att hon är sexig som fan haha:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0