Torsdag

Påsken är igång och nu har skärtorsdag varit och vi går mot långfredag, jag älskar ju påsken så jag e som pepapd och glad hela tiden:P
Idag så har jag gjort lite små saker och på kvällen så for vi till Boooba och såg på hockey och var där på kvällen, var faktiskt inte hemma förrän just före tre=) Synd däremot att vi förlorade men nu fan tar vi dom på lördag!!!
Imorgon så blire lite sovmorgon och sen på afton så kommer Pontus och Line som vi ska ha under kvällen=) Så mysigt det kommer att bli=)=) Sen så ska vi fira Annica (eriks mamma) som egentligen fyller åt på lördag men då ska hon bort. Så det blir firande, go middag, påskägg och mys=)
Ser faktiskt fram emot i morgon=)

Men nu ska jag sova, natti natti=)
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0