Fikat

Fikat gick bra och vi blev lite folk i alla fall=) Kanske 16 stycken, alltså typ 10 mindre än vad som var tänkt:P Men ja det blev fika över så imorgon tänker köra på lite lyx och äta lite tårta till frukost/lunch:p Man fyller ju bara år en gång om året:P
Men jag har tagit lite bilder på kvällen som jag lägger ut senare och sen hoppas jag på att Ewe skickar bilderna som hon tog, hon sa att hon skulle göra det så jag hoppas att jag får dom snart=) Jag har så bra kamera på mobilen så jag tänkte vara ta bilder på den, men smart som är så laddade jag den inte först så hade typ noll batteri..men lite bilder hans med=)
Nu har jag just set Livet Blir Bättre med Dogge, och jag kan verkligen inte se det programmet utan att gråta!!

Nu så ska jag tvätta bort sminket och sen sova, är faktiskt lite trött.

Go natt på er=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0