Kvällen

Ja har faktiskt gjort lite idag, blev att gå ut med hunden och det på dagen   ja typ det vanliga.
Och sen när Lasse kom hem så körde vi skoter och jag kan säga att det var första gången på ca 5 år!! Fasen vad konstigt det kändes och jag körde som en fegis från början:P
Sen så körde vi över älven och det är ju slask och vatten vid kanterna och vi körde också över annat vatten där några meter längre upp var bara vatten och slask längst upp på ytan, så jag tog ett djupt andetag och sen var det bara att gasa!! Fast det gick bra och ju mer vi körde ju mer gasade jag på=) Har aldrig varit en riktig galen förare men åkte och körde ganska mycket förr=)
Men det var kul att göra det och att umgås med Lasse:D Förhoppningsvis kommer det bli nå mer skoterturer=)


Sen så blev det middag och efter det har vi sett The Voice Sverige och ja sen lite tv och dator=) Har också testat en ny frisyr där sidorna är kammat bak och sen toppen är lockig och kammat bak med en fluff=) HAHA ni fattar kanske inte vad jag menar men jag är inte alltid den bästa på att förklara:P:P

Detta är jag och min kusin, och ja ni ser ju hur jag ser ut:p Då kanske ni fattar varför jag har svårt att förklara saker:p

Imorgon blire att få undan lite tvätt på dagen och sen försöka fixa skjuts fram och tillbaka för kvällen. Först så ska Erik bort efter middan och sen efter tio ska jag till där han är och sen hem på kvällen, vi ska försöka fara hem samma tid så det inte blir att fara runt fyra gånger!! Men ja det kan vara svårt med att få skjuts så mycket under en kväll så kort i förväg..Men det får förska gå=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0