Kvällen

Japp då har man varit ute med hunden och det kändes som om det var ganska varmt ute och ja lite rätt hade man, det var -23,6 och det är ju 10 grader varmare än det har varit på kvällarna den här helgen:P

Var ju som sagt hos faster idag och för ett tag sen så upptäckte jag någe klägg på min klocka och då kom jag på att Line försökte äta upp den tidigare:p haha och för er som inte vet så är Line en bebis så då kanske ni fattar:P
Men ja jag ska torka av den så, ser inte så nice ut.
Tänkte försöka skriva ett lite längre inlägg men jag har verkligen inte gjort något annat idag än varit hos faster så det här får nog duga=)
Jag ska faktiskt snart lägga mig eftersom att jag ska upp och jobba i morgon, ska jobba som personlig i morgon mellan 08:00 - 13:00 känns faktiskt lite skönt att det är ett kort pass..Är smyg slut.

Aja Go natt på er och dröm sött (alltså om mig)
Lägger in en bild så ni kommer ihåg hur jag ser ut och vad ni ska drömma om:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0