Måndag

ja idag har jag inte gjort så mycket med tanke på att jag jobbade natt.
Det jobbiga var att när jag kom hem i morse kunde jag inte sova och jag fryste så mycket!! Håller på att bli förkyld och gillar det INTE!
Sen så har jag och Erik flyttat hem till mig idag och nu sitter jag och ser Top Model Sverige, alltså det finns tre tjejer som är så jävla konstiga och ja ni fattar vilka det är om ni ser programmet!! Ena är tennistjejen, som e spydig som fan och den andra e hon som ser ut som Zlatan och den tredje är den ''tuffa'' tjejen..Ja men det är ju underhållning:P

Men nu blire att snart gå ut med hunden och sen slappa innan det e dags att sova=)
Imorgon är det jobb på eftermiddan, mellan 16:00 - 21:00

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0