Måndag

Ja idag så har jag jobbat och efter det var jag och fixade lite saker och sen hämtade jag ut mina nya glasögon:D:D Är så glad och kommer garanterat att trivas i båda:D
Passade på att smyghandla lite när jag var på stan, lite underkläder, det behövs alltid=) haha jag kan lova att jag har så sjukt mycket underkläder att jag inte ens får plats med det i lådorna, men men:P

Sen så har jag och Erik farit till Erik där vi ska vara i två veckor=) Har faktiskt inga planer inför veckan, kanske drar till faster och äter middag på torsdag=) Kanske kan träffa dom tidigare på dagen=) Har saktnat småkusinerna så mycket:D !!

Sen så har jag börjat virka mormors rutor, var ganska duktig på att virka förr och när jag väl kom i gång gick det jätte bra, fast det jobbíga var att när det var spännande på tv så glömmer jag att titta ner så jag virkar för långt:P Men ja jag göra i alla fall vita rutor som sen ska bli en kudde=) Kommer nog att bli riktigt snyggt=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0