Onsdag

Ja nu ska jag bara byta om och sen ut med hunden:) har lite huvudvärk så jag hoppas att den försvinner av lite frisk luft:)
Sen efter det ska jag till syrran och städa, hade tänkt äta innan men jag skiter i det eftersom att jag vill bli klar så fort som möjligt!! Gud vad jag hatar mitt liv när jag skriver om att jag ska städa hos syrran!! Men ja sist skulle vi göra det tillsammans men det blev jag som gjorde mest ändå och sen skulle det diskas undan och än en gång var det jag som gjorde mest, och ja hon låter inte så trevlig ibland, så det är enklare att göra det själv!! Fast ja hon kunde ju ta sitt eget sovrum åsså soffan, hon måste alltid städa soffan innan hon får främmen eftersom att hunden får ligga i den och den löser mycket hår, det började med att hunden skulle ligga på en filt, men jag vet inte hur det gick?!

Aja nu ska jag ta mitt roliga liv och sätta igång:p

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0