Randigt=)

Idag skulle ju jag handla klänningen till på lördag, eller skulle och skulle jag har gjort det men sen när jag skulle gå för att köpa ett par skor, så hittade jag några andra som var så sjukt snygga och jag ville verkligen ha dom så det var bara att ta till kassan och betala=) dom är randiga och skit snygga!! Har faktiskt en bild åt er, men det är inte den bästa, det vita är mer vit om ni fattar:P
Men ja klänningen passar inte alls till skorna så jag ska se om jag hittar något annat att ta på mig:p Haha ja jag har i morgon på mig sen så e det kört:P Men jag har lunchen i morgon på en timme så det borde gå bra..(ta i trä)
Här är skorna i alla fall:D

Har köpt dom på Din Sko, och trots att dom har högre klack än vad jag brukar ha så kunde jag ändå inte låta bli och jag tror att så fort det blir lite varmare ute som kommer dom har att användas flitigt=)

Sen är det kul att ha lite annars, vi alla behöver ju inte se likadan ut;)

 

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0