Tisdag

Från att inte ha något att göra idag eller denna vecka så har jag lyckats få lite planer ändå=)
Så här ser hela min vecka ut, som det ser ut nu i alla fall=)

Måndag:
Jobba

Hämta glasögon
Packa och fara till Erik
Tisdag:
Göra en sak på lunchen kan bara inte säga vad.
Gå med Kelly till Eriks jobb.
Köpa garn
Fixa brillorna
Onsdag:
Tvätta
Jobba
Torsdag:
Fara till faster på dagen och busa
Äter sen middag där
Efter färgar jag hennes hår.
Fredag
Hämta papper på indiska
Fix med annat papper.
Lördag:
Noll planer
Söndag:
Noll planer

Ja så ser min vecka ut än så länge, längtar till torsdag, för då blire en heldag och afton med faster och kusinerna=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0