Tisdag

Det känns verkligen som om det är onsdag idag, men tyvärr inte..men men det får gå, har ändå saker som måste göras så nu blir det enklare att hinnas med=)
Idag har jag jobbat, och efter det var jag och handla och sen har jag bakat muffins, 40st närmare sagt:P Blev 10 med choklad och 10 med hallon=) Sen på torsdag när dom ska bjudas på så ska jag göra färgad glasyr och godis på så det blir lite roligare=) Sen ska jag göra rulltårta på torsdag också=)
Sen så har jag haft huvudvärk hela kvällen så jag har mest legat=/
Men nyss såg jag tredje avsnittet på OTH och fasen vad jag vill se nästa nu men jag ska sova så jag får se det i morgon istället=)
Sen i morgon ska jag städa hos syrran eftersom att hon vill ju bjuda på fika så jag bakar hälften och sen städar jag innan och efter, Vet att det är konstig uppdelning men ja ni som känner mig eller syrran fattar..Men hon var snäll och skulle ta hand om sitt eget sovrum åsså hade hon plockat bort lite av alla hennes saker så jag inte skulle behöva göra det, så det var ju jätte snällt!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0