Torsdag

Insåg att jag inte har skrivit på länge!! Men ja jag har haft annat för mig=)
Igår var jag bland annat på min syrras modevisning, deras klass gjorde en jätte bra modevisning på Allstar igår, så jag, mamma, Selina och Nadine var där och åt middag och kollade på kläder=)
Sen efter det var det hem och byta om och sen jobba natt. Det värsta var att jag hade huvudvärk igår och har fortfarande kvar den och det hjälpte inte att när jag skulle sova idag så vaknade jag hela tiden så jag har inte sovit bra och mitt huvud har inte blivit bättre!!

Men jag har i alla fall något att se fram emot=) Jag är ledig HELA helgen, vilket jag inte har varit på länge, eller jo var ledig på julafton och den helgen men gången före det var i oktober=) Så det känns så härligt:D

Men nu ska jag ta på mig lite av ansiktet för jag och Erik ska förbi pappa och Eva och hämta ett hundhalsband och ja säga hej=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0