Går inge bra!!

Det gick inge bra för mig ikväll!!
Skulle fixa lite med papper, eller lite och lite, det är mycket papper som ska kollas och se till att jag fyller i andra papper rätt..aja när jag väl skulle skriva ut skiten så går det inte..och det går inte heller att spara så jag har suttit i mer än en timme och fixat och ja det var ju bara att ta bort det och i morgon blire att börja om=/ Något nöjd...

Sen så har jag suttit och kollat lägenheter och jag blir så grymt sugen, men ja vi har sagt att vi vill ha en hyres, för det känns tryggt att ha en fastighetsägare som man kan ringa på när det blir problem. Men man är ju också så sugen nu så jag skulle kunna ta en köpeslägenhet som e lite billigare och göra om den medans man bor där.. Men ja vi har ju som ingen som kan betala den..Det var ju det:P

Men ja nu ska jag ut med hunden och sen blire att slagga framför tvn=)
Känner att jag borde lägga upp någon bild, men jag vet inte vad..ska kolla upp saken;)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0