Onsdag

Japp lillördag idag, inte för att det blir någon fest utan har egentligen haft en riktigt slappardag=)
har glott på tv, kollat lgh, skottat, varit ute med hunden, tvättat och ja tagit mig ett bad=)
Ganska skönt att ha en sådan här dag=)

Tyvärr så har jag hunnit bli ovänn med mamma idag, men ja det blir så lätt så när hon verkligen vill ha ut mig ur huset och ja tror noll om mig..haha jag vet inte vem som egentligen har uppfostrat mig men jag har lärt mig att man ska recpektera varandra och tro på den andra och att inte ta någon skit utan att säga ifrån..Men om jag säger så här jag ska ta mycket skit från min familj men inte säga ifrån..haha ja jag kanske är brevbärarens dotter i alla fall:P

Sen så tog jag mig ett bad idag och råkade då somna men det gjorde inget för jag vaknade när det började läcka in vatten i näsan:p haha och det värsta var att  vattnet hade hunnit bli kallt så så jag frös som F, men ja så gåre om man sover i badkaret;)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0