Tisdag

Det blir ett snabbinlägg, ska ut med huden snart=)

Idag har jag varit på indiska och ja det går fortfarande bra och sen när vi kom hem var det att gå ut med hunden, äta middag och sen fara och handla..Gick faktsitk ändå ganska fort=) Sen efter det skulle jag slänga mig i duschen men när jag ställde mig där så var det så skönt med varmtvatten så jag duschade länge, kom inte ihåg sist jag duschade så varmt och länge.. Annars så brukar jag duscha ganska snabbt för andra ska ha toan eller för jag vill göra annat..
Men ja nu sitter jag i mjukisbyxor och har sett del ett av Arne Dahls Ont blod och det blir att se del två sen efter prommisen=) Bra serie faktiskt och Magnus Samuelsson förvånar en med sitt skådespeleri=)

Ja vad har jag mer gjort idag...jo jag har skickat in två intresseanmälan om lägenhet..fasen vad jag vill flytta!! Men det är ganska trögt om lgh just nu, men om ni vet någon så hör av er till mig pronto;);)
Hittade däremot två lgh igår men jag har tyvärr inte 100 000kr men om någon känner för att skänka så går det bra;) och självklart betalar vi tillbaka=) Ni kan ju tänka på det:p

Aja dags för en prom=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0