Tisdag

Var tvungen att fundera lite innan jag kom på vad det var för dag..det är helt fel i mitt huvud nu:P
Men ja tyvärr så är jag hemma idag, skulle egentligen testa på ett nytt jobb men eftersom att jag inte har kännt mig så bra dom senaste dagarna tyckte både jag och chefen att jag skulle stanna hemma..
Visst är det tråkigt men jag hoppas på att vara hemma och sjuk en dag gör mig mycket piggare=)

Igår så beställade jag hem lite smink, eller ja inte så lite men det var så billigt att jag inte kunde hålla mig och när det kommer och jag gillar det så fasen vad jag kommer att beställa mer=) Så jag kommer att rekomendera det efter det har kommit och efter jag testat det och ser att det e bra=)
Men jag köpte mest bassaker, lite skuggor, penslar, puder lite sånt=)

Sen så åt jag min första semla igår, och GUUD så gott det var=) Fast det får inte bli för ofta bara, men det är ju så svårt när dom är hembakta:P men ja jag ska försöka hålla mig från en till den här veckan i alla fall;)

(thesunshineinyourlife.blogg.se)

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0