Tisdag

Halloj=)
Ja det blev lite sent igår, men gusis ändå så fin en hund=) Han var hur söt som helst=)
Ska se om erik fick någon bra bild så jag kan lägga upp=)

Ja idag så har jag halvsovigt lite halv länge:P Sen har det varit att planera framtiden..Jag kommer inte att få jobba så mycket på clas Ohlson längre eftersom att dom inte behöver så mycket folk..Men ja nu kanske jag ska praktisera på ett annat ställe och gör jag bra ifrån mig så kan det finnas lite jobb för mig=)

Men ja nu ska jag ut med hunden och sen ska jag göra mig klar för att fara in till stan och fixa lite med papper och ja lite annat..Och sen vet jag inte vad som händer=) Får se=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0