Torsdag

Jahapp då är man hemma och har fått i sig middan, hunnit stöka undan och satt igång en tvätt..Ja men det är ju ganska bra gjort med tanke på att jag bara skulle göra noll;)
Sen så har jag börjat hoppa av bussen tidigare för att få lite mer promenad, och idag var det härligt ute så det var lugna puckar=)

Nu hade jag tänkt sitta här lite, funderar på om jag ska börja se serien Happy Endings, verkar bra i alla fall=)


Hade ingen aning om vad jag skulle lägga upp för bild, men ja alla andra lägger ju in biler på sig själv hela tiden så jag gör också det:P Hittade den här bilden för ett tag sen och ja   så här ser jag tydligen ut när jag sover:P
Och ja Erik fick igen samma natt så nu har jag bild på när han sover...

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0