Torsdag

Snacka om att dagarna blir fel när man har varit vaken hela natten och sen sover på dagen, jag har onsdag ibland och ibland fredag:p haha inga rätt här inte:P

Men ja somnade inte idag förrän runt elva så vaknade jag när Erik kom hem vid femtiden, så det blev ganska lagom=)
Var lite trött faktiskt men trodde att det skulle vara värre eftersom jag hade full rulle igår och vilade inte en sekund som jag hade tänkt:P

Men ja nu är middan klar och jag är fortfarande i pyjamas:p Men det kommer jag nog att vara hela kvällen, härligt redan klar för sängen;) Sen ikväll blire nog att slappa lite framför datorn, har varit duktig och fixat papper och räkningar redan så allt sånt e klart=) Får se om jag kommer att vara lite dålig och äta lite godis idag, är så galet sugen!!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0