Kväll'n

Ja nu är jag redo för att lägga mig, har börjat med att vara duktig och lägga mig i tid, eller jag försöka i alla fall:P
I afton/kväll så har jag sett lite på Desperate Housewives och sen har jag sett en film som heter State of Play, faktiskt ganska bra, en film man måste hänga med i men helt klart se värd:D Sen så är ju Russek Crowe med och jag är ju en sucker för han så det gör ju inte filmen sämre att han är med:P
 
Men nu som sagt så ska jag lägga mig, det blir nog att se ett avnitt av En ängels tålamod=) Kommer ni ihåg den serien? Om ängeln Gabriel och familjen som han ''hjälper'' och skyddar från den onda sidan (Bruno)..haha såg den när den gick på tv för jag känns som om det var ganska många år sedan, men jag har i alla fall börjat se den igen=) Den är faktiskt bra=)
 
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0