Onsdag

Ojoj vad det var längesen jag skrev!! Men jag har inte slagit igång datorn sen sist och appen har legat nere så ja det har som inte blivit.
 
Men ja det har inte hänt så mycke på sista tiden, jobbar och hoppas på att sommaren ska komma, typ som alla andra=)
Snart så har jag jobbat halva sommaren och det känns som om tiden glider ur mina händer=( Sen att det inte ens är nå sommar här som man kan njuta av på aftonen=( Aja vi har det inte värst här uppe!!
 
Jag är halvdålig på instagram men jag skriver ganska mycket på den andra bloggen på finest=) fridalarsson
 
Just nu sitter jag och ser Criminal minds, vilket jag har gjort varje afton nu några dagar, när jag börjar se en bra serie så kan jag bara inte sluta:P
Imorgon så är det jobb och efter det så ska jag till syrran och fixa mina naglar=)
 
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0