Tisdag

Jag vet att det var länge sen jag skrev men nu har jag satt in bilder från mobilen till datorn så nu känns det lite roligare att blogga=) Men jag hoppas ändå att blogg.se skyndar på med deras app!
 
Idag så har jag jobbat och efter det har jag monterat ihop våran nya fläkt. Vi har den i vardagsrummet eftersom att det blir så sjukt varmt där!! Så ikväll har det varit ganska härligt, skulle gissa på 24 grader. Vet att det låter varmt men tro mig det kan bli galet varmt i det rummet så 24 känns som svalt:P
 
Sen i afton har jag varit och fikat med en kompis som jag inte träffar på väldigt länge, Vi köpte lite fika på Ainas och sen gick vi ner till älven, måste ju passa på när det är sommar ute man vet ju aldrig hur länge det varar:P
Det var i alla fall jätte trevligt att träffa henne igen:D
 
Nu ska jag lägga mig, go natt på er=)
Instagram: frilars
 
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0