Torsdag

Snart helg=) Gud vad skönt det känns och jag hoppas på bra väder, och som det ser ut nå så kommer det nog att bli det=)
 
Idag så var jag och lämnade tillbaka filmen jag såg igår, passade på att gå en runda på stan. Och jag hittade ett par solglasögon, skitnsygga!! Dom ser nästan likadana ut som dom jag tappade bort när vi flyttade. Kanske ska inviga dom i morgon, skulle tydligen bli sol då igen=)
 
Ikväll så håller vi på att tvätta lite mer eftersom att vi inte hann klart allt igår och sen vet jag inte vad som blir mer, planera helgen lite kanske=) Men nu ska jag i alla fall se det senaste avsnittet av The Real Housewives of New Jersey:D
 
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0