KNÄPP!!

Jag skämtar inte jag sitter just nu och viker tvätt och klockan är 02:30:P
jag är verkligen hur knäpp som helst, men har man tvätt att vika så har man, jag hade först tänkt gör det i morgon men eftersom att jag är lite smygstressad just nu så får jag väldigt svårt att sova så jag tänkte varför inte göra det när man ändå är uppe?!

Seriöst jag måste lära mig att slappna av, men jag är som min morfar!! han var bonde och om han stod och jobbade åsså kom grannen eller nån annan förbi och skulle byta nå ord med morfar sa han alltid, När du ändå bara ska stå där ta en spade och gör nå nytta!
Han hjälpte andra och jobbade hårt själv och han hade många bollari luften och jag är precis likadan. Sen har man nått att göra varför sitta stilla?? Visst nog kan jag sitta en timme eller två men jag vet att det finns nått att göra så jag njuter inte av att slappa.
Ex lägenheten, det finns nå små saker kvar att göra, och när man har haft lägenheten i en månad så borde den typ vara klar, visst vi gjorde om väldigt mycket och vi var i turkiet en vecka, men jag kan ju inte bara ha en lägenhet bara för att ha den!!

Aja tillbaka till tvätten:P
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0