Lördag

Idag så kom pappa och Eva och fikade, första fikafrämmen i lgh:) hade inte supermycket att bjuda på men det gick bra:)
Jag var faktiskt lite smyghurtig i morse, hoppade upp ur sängen, slet på mig min one piece och gick ut till köket och började göra chokladbolls smet:) sen började jag plocka bort lite saker, gjorde mig lite klar, slet upp Erik:p och sen gjorde jag mig helt klar och gjorde sen klart chokladbollarna:)
Höll på med lite annat också medans:)
Sen har vi varit och firat mamma som fyllt år:) hon fick en jätte fin stol som ewe målat och under stolen var det pengar för att göra om hemma, ännu mer:)
Sätter in en bild på den:)
Sen kom vi hem sent, satte mig vid datorn lite och nu inatt så har jag diskat, städat lite i kök och sovrum, sorterat post, börjat på handlingslistan och ja lite små plock;)
Fasen så hurtig jag känner mig idag:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0