Måndag

Idag så var jag sp pigg på jobbet och dagen gick fort och jag var på bra humör hela dagen och när jag kom hem så började jag städa och plocka bort. Men efter ca 1,5 timme så dog fan mitt batterie:P Jag blev tvär skit trött och har legat och vilat i mer än en timme men nu är jag pigg igen och har gjort mig mat=)
Vete fan vad som riktigt hände där:P
 
Idag har vi köpt biljetter till festivalen, blir att gå båda dagarna. Vi satt först och funderade på om vi bara skulle gå en dag, men jag tycker att det känns så löjligt att bara sitta hemma som nå annat gampar:P Nä men båda dagarna blire och det är ju inte king musiken som spelas men ändå några som man vill se nå låtar med. Sen far man ju dit för stämingen och för att träffa allt folk:D
 
Men nu ska jag äta och se halv åtta hos dig/mig, haha vet inte riktigt vad det heter=P
 
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0