Onsdag

Idag så har jag verkligen torsdag, vilket suger lite eftersom att då blir det längre till helgen!!
Idag så har jag jobbat självklart och efter jobbet var jag ner till stan för att se om jag hitta nått att handla, och jag hittade saker som var fina men bara en sak som jag verkligen ville ha. En skit snygg tshirt som är vit med ett orange tryck på, försökte hitta en bild på den men misslyckades=/
Men den är härlig och ssomrig=)
 
Vet att bloggen är lite tråkig nu utan bilder och så, jag tar mest kort med mobilen och bloggar oftast från mobilen och är alldelens för slö för att lägga in kort varje dag:P Men snart borde blogg.se app funka och det blir som vanligt igen=)
Annars lägger jag ut lite bilder på instagram, mitt namn där är frilars. Så det är bara att titta in=)
 
Nu ska jag se ett avsnitt av desperate housewives och sen ska jag sova, är så grymt trött!!! Och ja ni hörde rätt jag ska för en gångs skull lägga mig i tid:P
 
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0