Onsdag

Du gamla du fria och så vidare:P
Själv firar jag inte nationaldagen men vi firar Kellys födelsedag lite i alla fall=) Extra mys och goda ben och godisar=)
Hon blir i alla fall 4 år idag och det känns nästan som om hon börja bli gammal:P

Här har vi donnan=)

 

Sen idag så har vi varit hem till mamma där jag har städat undan ganska mycket i mitt gamla rum, ska dit i helgen och göra det klart=) Vi hann inte riktigt göra det innan Turkiet men ska bli klar i veckan så man har helt ledigt nästa vecka, för det är sista veckan jag är ledig innan sommarjobbet börjar=)

 

Nu blir det att se Grey's, har inte sett det på flera veckor, så har lite att ta igen=)

 

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0