Söndag

Jag har verkligen inte skrivit på länge!! Men jag har haft mycket att göra och ja har som bara inte skrivit. Sen så skriver jag ofta från molbilen så jag blev väldigt förvånad när blogg.se har jag gjort om allt:P
Men själv tycker jag att det blev till det bättre=)
 
Jag har saker att skriva om vad som har hånt och så och vad man har gjort osv. Men jag kommer att skriva det senare så slipper jag göra ett långt inlägg nu=)
Idag så har vi sovit ganska länge och nu sitter jag vid datorn och slappar och äter lite ur gårdagens godis=)
Sen ska vi till faster och farbror och äta middag, det blir suring:D:D SÅ gott och vad jag har längtat!!!
Det var jätte längesen jag åt det sist!!
 
Aja nu tillbaka till slappa;)
 
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0