Söndag

Länge sen jag skrev nu men har haft så mycket att göra på sista tiden. Men det bästa från veckan var promenaderna i Krångfors, härligt att gå promenader i skogen med hundarna och låta dom springa runt fritt:)
Sen så var vi hos Eriks föräldrar i fredags och åt middag och hade en sjukamp och självklart vann jag precis som förra året:p haha nä jag ska inte kaxa:p
Ja idag har jag faktiskt fått sova ut lite och sen har det tvättats, fixat blommorna, renbäddat, gjort morgondagens lunch och förberett frukosten ja och lite sånt:)
För i morgon börjar mitt sommarjobb:)
Kommer att jobba på samma ställe som året innan, trivs där och känns skönt att man redan kan mycket och det inte behövs någon inskolning:) sen är det alltid lite smygsurt att missa så mycket på sommarn helst när det är min favorit årstid!! Men pengar är pengar!

Aja nu ska jag sitta vid datorn en stund och sen ska jag sova:)

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0