Tisdag

Ja idag så har det plockats undan lite, sålt lite saker, varit ute med hunden, plockat undan disk, fixat med jobb och af papper. Och nu är jag less:P

Nä men det var skönt att få det gjort med alla papper=) Nu är det gjort och snart får man sig lite pengar=)
Men eftersom att jag har haft lite full rulle så har jag inte ätit nått än idag så tycker att det är dags att göra sig lite lunch=)
Sen när Erik kommer hem så blir det att fara och handla och sen hem och göra middag och sen får vi se vad vi gör ikväll, borde försöka få upp nå hyller. Sen har jag nå kläder som skulle behöva strykas. Aja får se vad det blir men nu blir det i alla fall MAT!!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0