Funny Friday:P

Haha jajemen idag är det fredag och jag har faktiskt gjort något idag:P
Först så hem och fixade lite saker och hämtade lite annat och sen kom Fanny och hämtade upp mig och vi drog och bowlade, vi kan säga att vi är väldigt jämna i vårat spel, sen får man välja om man säger att vi är lika bra eller lika dåliga:P Men ja vi låg alltid nära den andra i poäng och första omgången fick vi faktiskt samma poäng=)
Sen drog vi till myrorna men tyvärr hittade man inget där..Så vi drog till stan och där köpta jag faktiskt solglajjer=)
Dom är skitsnygga och svarta, har två till i samma modell men inte samma färg så det blev kanoners=)

Efter det blev det att fara hem men vart inte hemma så länge utan vi for och åt Pizza till middag, skräpmat två gånger den här veckan så jag är ganska less...men men efter det for vi och Gurra till Boooba och såg hockey och var där under kvällen=)

Chefen ringde idag och frågade om jag kunde jobba på söndag natt, och ja det tog emot, men jag har inte jobbat på länge så det e klart att jag sa ja..Så får det bli..
Imorgon ska jag till Ewe och fixa mina naglar vilket verkligen behövs!! Så det känns så skönt=) Däremot sög det F.... eftersom att jag bröt en nagel idag eller ja det värsta var att det tog jävligt ont men sen har jag ju varit så duktig..Mer i morgon var att jag egentligen skulle på bio men blev inte så, får se vad vi hittar på=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0