Måndag

Ja idag skulle jag städa och än så länge har jag inte börjat:P Går lite sådär helt eneklt, nä men det kändes så tråkigt och tidigare idag tänkte att jag går ut med hunden på långprom istället men ja då regnade det så ja inget gick som jag ville:P

Men då följa jag mamma och gjorde lite ärenden och passade på att göra en klänning som kommer att blir sommarens favorit:D:D Jag ÄLSKAR prickigt och jag har gjort det länge och jag är så glad att det har börjat komma mer prickar på kläder, papper, jag lite allt möjligt=)
Köpte klänningen på KappAhl och den är jätte fin så här ser den ut:

(Bilden är lånad från KappAhls hemsida)

Nä men nu ska jag städa på riktigt;)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0