Resan bokad:D

Fasen vad jag längtar nu!!
Den 25 maj far jag, Erik, Boooba och Gurra till Alanya i en vecka och vi ska bara njuta, inget annat!!
Usch vill att det ska vara i morgon, fast ja det e ju klart att det är härligt att ha något att se fram emot:D
Vi kommer i alla fall ha skitkul=) Massa skratt, kanske lite onykterhet och ja inte tänka på något annat=)
haha fast ja kommer ju att sakna Kelly, och just innan vi far kommer nog det att vara jobbigt=/

Sen så kan jag säga att det inte blir någe A-plog eftersom att vi skulle dit och åka skoter men eftersom att det är mest bara vatten där och man kan inte köra på isen så gick den idén i skten, men vi satsar på nästa år=) Men vi skulle hitta på nått istället, det blir bowling och äta ute=) Lite bra är det i alla fall för det blir otroligt mycket billigare..

Usch vad jag längtar till maj, har kollat på bilder och blev för glad så nu är jag pigg och klockan är 02:21..Ska försöka pallra mig isäng och försöka sova=)
Bjuder på nån bild sist jag var till Alanya, då jag var där med käraste Elin=)

Var tvungen att ta med Elins fina plask som hon gjorde när hon hoppade från båten:P



/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0