Tisdag

Ja idag så har jag gjort lite faktiskt följt mamma och mormor till sjukan för att mormor skulle kolla ögonen, sen handla lite och sen for vi till moster och morbror och åt middag och har varit där halva dagen och bara surrat och nu sitter man på akuten.
Hade min vanliga jävla otur idag, när vi skulle in på ögon så rasade det is från taket, minst fyra våningar och jag fick en stor isklump rakt på knäskålen och det tog så jävla ont att jag höll på att börja grina. Och nu har jag haft ont hela eftermiddagen så efter många om och men så bestämde jag mig för att fara och kolla upp det och få det dokumenterats ifall det skulle bli något.

Hoppas att jag inte behöver vara här hela kvällen bara, fast sist så gick det fort så håller tummarna på att det blir samma nu:)

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0