Torsdag

Kan säga att det gick bra med mitt knä inge inre skador, har däremot fortfarnde väldigt och det är lite ostabilt att gå, men hoppas på att det går över fort=)

Idag har jag varit lite duktig och sökt jobb och gjort klart för lite andra jobb jag tänker söka=) Har troligtvis jobb under sommaren, eller jo jag har men jag väntar på mina papper. Så nu söker jag extra jobba fram till sommaren och kanske lite under sommaren och sen efter. Så vi håller tummarna!!
Sen ska jag med morsan och handla, hon har skadat handen så hon behöver hjälp att bära.
Efter det ska jag skriva ut nå papper och göra det klart, betala räkningar och hjälpa mamma med nå saker och sen göra middag. Så det är lite som ska hinnas med:P Men det ska nog bra=) Om jag hinner så ska jag slänga in en hårfärg också, insåg idag att min färg är lite sliten, och har säkert varit det några veckor nu:P

Aja nu ska jag in i duschen så jag inte behöver skämmas på konsum:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0