Torsdag

Ja idag har jag haft fullt upp hela dagen, i morse kom syrran och hälsade på och sen direkt efter det for jag till faster och var där resten av dagen och kvällen=)
När jag var hos faster så lekte vi ute och Pontus sa det bästa under hela dagen
Pontus: Frida, du är min kompis och som min kompis så får du kasta snöbollar på min mamma med mig.
Jag: Jag ler stort och säger att klart vi är kompisar och börjar sen göra snöbollar som vi kan kasta på hans mamma medans hon skottar uppfarten:P
haha det e tur att det finns små barn ibland som säger kloka saker:P
Sen blev det suring till middag och glass till efterrätt och sen så fick jag mysa med pontus medans hans mamma var och handla, och sen färgade jag håret på faster=) Kom till faster ca 14:30 idag och kom hem ca 22:00 så det blev som en hel dag=)
Nu så ligger jag och ser rederiet och ja ska snart slänga mig i sängen=)
Imorgon är jag ledig och ska tvätta lite och fixa med papper och sen så har jag inget mer och är sen ledig hela helgen...skönt=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0