Måndag

Tyvärr så hann vi inte lika mycket idag som jag hade tänkt=/ Men vi har kommit en väldigt bra bit!! Och helst med tanke på att vi vara har hållt på i en och en halv dag, plus att vi har varit och handlar idag så, ändå ganska nöjd=)
Men sen så kommer Syrran förbi och kollade in lägenheten, och då blev hon kvar en stund, så typ två timmar borta där, men men vi har sagt att nästan allt ska vara klart den 24 maj och jag tror att hela lägenheten är målad och klar om någon dag så=)

Nu ska jag i alla fall slänga mig framför datorn och halvsova till någon serie=) Är ganska trött, råkade bara sova 5 timmar i natt:P haha att aldrig bara kan gå och lägga mig:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0