Tisdag

Idag så har jag jobbat mellan 13:30 - 20:30, det e klart att det e lite tråkigt att jobba när det är bra väder men man blir piggare så ja det går=)
haha eller ja pigg och pigg, jag vaknade med huvudvärk i morse och än så länge så har det inte släppt=( Men jag ska snart sova så jag hoppas att det går över till i morgon=)

Idag så när jag jobbade skulle Erik fortsätta städa lägenheten, och ja han behövde inte ha så bråttom efter som att vi hade tre dagar på oss, men gusis vilken överraskning man hade när man kom dit ikväll!! Allt var städat och klart, alla fönster, lampan i mässing var puttsad ja allstå allt var helt klart!
Det var så att mamma skulle komma förbi och bara ta nått fönster och medans hon var där så ringde en bekant som frågade vad mamma gjorde och ja hon blev sugen att hjälpa till så hon kom och hjälpte till att städa. Eriks mamma skulle bara komma förbi och se hur det gick men då när hon såg att det var full rulle så ja då ringde hon Eriks pappa som kom dit och ja vad ska man säga dom städade också. Så inte konstigt att det blev klart, men det var verkligen snällt av alla att hjälpa till!! Och det känns så jävla skönt att det är städad och klart att flytta in, lite saker har börjat komma upp i skåpar och så men mer ska det blir=)

Nu ska jag i alla fall sova, i morgon blire jobb 13:00 - 20:30, och efter det vet jag inte vad som händer. Får se=)
Go natt:D

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0