Torsdag

Åt ''Sommarens'' första glass idag=) Kulglass från Ainas, jag är ju inte en glassmänniska men nån gång per år måste man äta glass och det var så fint väder idag så blev som sugen och fick lite sommarkänsla=)

Fixade ju naglar igår hos Ewe och så fina dom blev, lite svart och lite grönt så var det klart:P Eller ja plus resten tar runt 2,5 timme att fixa dom!
Men känns skönt att ha dom klara så nu är det 3-4 veckor innan nästa gång=) Vet inte om jag ska göra det före eller efter turkland, får se hur dom ser ut=)
Lägger upp en bild på dom sen=)

Igår tog jag ett stort beslut, ska sälja min balklänning! Hade nästan glömt att jag hade den:P Men ja jag har gått på bal en gång och det var nog både första och sista gången:P Men den är ju jätte fin men jag kan ju inte ha den hängandes i garderoben hela tiden...Så nu ska den säljas=)
Behöver du eller känner du någon som behöver än så är det bara att höra av sig=)

Så här ser den ut=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0